Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van inzicht naar actie: verandering aanjagen vanuit de klant

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 3
Esther Hoeve

Manager Klantprogramma's (Interpolis)

Linkedin More about this speaker
Veel organisaties meten van alles en rapporteren dat met stevig onderbouwde inzichten, maar zetten dit te laat om in verbetering voor klanten. In deze sessie laat ik zien hoe je in enkele dagen van klantinzicht naar gevalideerde oplossing gaat met een pragmatische Design‑Sprint aanpak. We werken met echte MKB‑ondernemers, bouwen eenvoudige prototypes, testen live en vertalen feedback direct naar vervolgstappen. Daarna bespreken we aantal voorbeelden van zulke vervolgstappen. Zo laat ik je zien hoe je met AI geüpdatete persona’s, cocreatie met klanten en een dubbele feedbackloop (operationeel én structureel) zorgt voor focus en tempo. En hoe je voorkomt dat je komt tot Zwitsers‑zakmes‑oplossingen. Resultaat: sneller leren wat werkt, concretere impact op klantbeleving en meer rendement van je CX‑investeringen. Je verlaat de sessie met een compacte checklist en tips waarmee je morgen zelf kunt starten.
Veel organisaties meten van alles en rapporteren dat met stevig onderbouwde inzichten, maar zetten dit te laat om in verbetering voor klanten. In deze sessie laat ik zien hoe je in enkele dagen van klantinzicht naar gevalideerde oplossing gaat met een pragmatische Design‑Sprint aanpak. We werken met echte MKB‑ondernemers, bouwen eenvoudige prototypes, testen live en vertalen feedback direct naar vervolgstappen. Daarna bespreken we aantal voorbeelden van zulke vervolgstappen. Zo laat ik je zien hoe je met AI geüpdatete persona’s, cocreatie met klanten en een dubbele feedbackloop (operationeel én structureel) zorgt voor focus en tempo. En hoe je voorkomt dat je komt tot Zwitsers‑zakmes‑oplossingen. Resultaat: sneller leren wat werkt, concretere impact op klantbeleving en meer rendement van je CX‑investeringen. Je verlaat de sessie met een compacte checklist en tips waarmee je morgen zelf kunt starten.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets