Van inzicht naar actie: verandering aanjagen vanuit de klant
Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 3
Esther Hoeve
Manager Klantprogramma's (Interpolis)
Veel organisaties meten van alles en rapporteren dat met stevig onderbouwde inzichten, maar zetten dit te laat om in verbetering voor klanten. In deze sessie laat ik zien hoe je in enkele dagen van klantinzicht naar gevalideerde oplossing gaat met een pragmatische Design‑Sprint aanpak. We werken met echte MKB‑ondernemers, bouwen eenvoudige prototypes, testen live en vertalen feedback direct naar vervolgstappen. Daarna bespreken we aantal voorbeelden van zulke vervolgstappen. Zo laat ik je zien hoe je met AI geüpdatete persona’s, cocreatie met klanten en een dubbele feedbackloop (operationeel én structureel) zorgt voor focus en tempo. En hoe je voorkomt dat je komt tot Zwitsers‑zakmes‑oplossingen. Resultaat: sneller leren wat werkt, concretere impact op klantbeleving en meer rendement van je CX‑investeringen. Je verlaat de sessie met een compacte checklist en tips waarmee je morgen zelf kunt starten.
Veel organisaties meten van alles en rapporteren dat met stevig onderbouwde inzichten, maar zetten dit te laat om in verbetering voor klanten. In deze sessie laat ik zien hoe je in enkele dagen van klantinzicht naar gevalideerde oplossing gaat met een pragmatische Design‑Sprint aanpak. We werken met echte MKB‑ondernemers, bouwen eenvoudige prototypes, testen live en vertalen feedback direct naar vervolgstappen. Daarna bespreken we aantal voorbeelden van zulke vervolgstappen. Zo laat ik je zien hoe je met AI geüpdatete persona’s, cocreatie met klanten en een dubbele feedbackloop (operationeel én structureel) zorgt voor focus en tempo. En hoe je voorkomt dat je komt tot Zwitsers‑zakmes‑oplossingen. Resultaat: sneller leren wat werkt, concretere impact op klantbeleving en meer rendement van je CX‑investeringen. Je verlaat de sessie met een compacte checklist en tips waarmee je morgen zelf kunt starten.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top