Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van inzicht naar actie: Praktische strategieën voor duurzame groei

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 1
Esther Hoeve

Klantprogramma's MKB (Interpolis)

Linkedin More about this speaker
Certified Customer Experience Professional Esther Hoeve neemt ons mee in haar inspirerende verhaal over hoe Interpolis vanuit haar klantfeedback een aantal concrete klantprogramma's heeft opgezet. Ze laat zien hoe ze vanuit haar rol als verantwoordelijke voor klantprogramma's, de organisatie meeneemt om klantfeedback op te halen, om te zetten in concrete acties en zo continu de klantervaring wil verbeteren. Ook geeft ze ons een inkijkje over hoe ze hierbij breder kijkt dan alleen Marketing Communicatie, maar klanten ook echt betrekt in lange termijn thema's en innovaties. Ze is hierbij voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden en middelen om op basis van data, gedrag en met behulp van technologische ontwikkelingen als AI in te spelen op de veranderende markt- en klantbehoeftes.
Certified Customer Experience Professional Esther Hoeve neemt ons mee in haar inspirerende verhaal over hoe Interpolis vanuit haar klantfeedback een aantal concrete klantprogramma's heeft opgezet. Ze laat zien hoe ze vanuit haar rol als verantwoordelijke voor klantprogramma's, de organisatie meeneemt om klantfeedback op te halen, om te zetten in concrete acties en zo continu de klantervaring wil verbeteren. Ook geeft ze ons een inkijkje over hoe ze hierbij breder kijkt dan alleen Marketing Communicatie, maar klanten ook echt betrekt in lange termijn thema's en innovaties. Ze is hierbij voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden en middelen om op basis van data, gedrag en met behulp van technologische ontwikkelingen als AI in te spelen op de veranderende markt- en klantbehoeftes.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets