Van hype naar impact: Hoe Intergamma AI effectief inzet.
Tuesday 12:00 - 00:00
null
Patrick Grasza
Head of Datamanagement (Intergamma)
Hoe haal je in een steeds complexere dataketen méér waarde uit artikeldata, zonder te vervallen in AI-hype?
In deze sessie laat ik zien hoe Intergamma AI inzet om artikeldata strategisch te benutten, van leverancier tot klant. Geen buzzwords, maar praktijkvoorbeelden waarin AI handmatig werk vermindert, datakwaliteit verhoogt en klantrelevantie versterkt.
Ik laat zien hoe AI op meerdere vlakken bijdraagt aan slimmere processen en betere besluitvorming. Denk aan geautomatiseerde productclassificatie voor hogere databetrouwbaarheid, of AI-agents die leveranciers helpen bij het aanleveren van gegevens.
Steeds met één uitgangspunt: technologie moet mensen ondersteunen en processen vereenvoudigen. We starten bij het echte knelpunt en werken toe naar schaalbare oplossingen.
Je krijgt inzicht in:
• Hoe AI helpt om groeiende datacomplexiteit beheersbaar te houden
• Welke tooling we inzetten om datakwaliteit schaalbaar te borgen
• Hoe AI het werk van collega’s eenvoudiger en effectiever maakt
• Waarom een succesvolle AI-strategie begint bij het probleem en niet bij de technologie
Deze sessie is relevant voor iedereen die werkt met productdata, AI of PIM/MDM-processen en zoekt naar concrete handvatten om technologie doelgericht in te zetten voor meer impact.
Hoe haal je in een steeds complexere dataketen méér waarde uit artikeldata, zonder te vervallen in AI-hype?
In deze sessie laat ik zien hoe Intergamma AI inzet om artikeldata strategisch te benutten, van leverancier tot klant. Geen buzzwords, maar praktijkvoorbeelden waarin AI handmatig werk vermindert, datakwaliteit verhoogt en klantrelevantie versterkt.
Ik laat zien hoe AI op meerdere vlakken bijdraagt aan slimmere processen en betere besluitvorming. Denk aan geautomatiseerde productclassificatie voor hogere databetrouwbaarheid, of AI-agents die leveranciers helpen bij het aanleveren van gegevens.
Steeds met één uitgangspunt: technologie moet mensen ondersteunen en processen vereenvoudigen. We starten bij het echte knelpunt en werken toe naar schaalbare oplossingen.
Je krijgt inzicht in:
• Hoe AI helpt om groeiende datacomplexiteit beheersbaar te houden
• Welke tooling we inzetten om datakwaliteit schaalbaar te borgen
• Hoe AI het werk van collega’s eenvoudiger en effectiever maakt
• Waarom een succesvolle AI-strategie begint bij het probleem en niet bij de technologie
Deze sessie is relevant voor iedereen die werkt met productdata, AI of PIM/MDM-processen en zoekt naar concrete handvatten om technologie doelgericht in te zetten voor meer impact.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top