Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van Groothandel tot Huiskamer: onze sprong naar D2C-groei

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 2
Maarten Dubbelman

Head of Marketing & E-commerce (Zuiver)

Linkedin More about this speaker
De Zuiver Interior Group was altijd stevig verankerd in het B2B-landschap: internationale retailers, distributeurs en partners vormden de ruggengraat van ons businessmodel. Tot de markt verschoof en de consument een directe relatie met onze merken begon te eisen. Dat moment werd het startschot van een grote interne transformatie, commercieel, digitaal én cultureel. In deze presentatie laat ik zien hoe we die stap naar een volwassen D2C-propositie hebben gezet. Van het bouwen van onze platforms tot het herdenken van processen, teams en merkpositionering. Geen theoretisch model, maar een open inkijk in wat er werkt, wat er schuurt en waarom de stap van B2B naar D2C meer is dan “een kanaal erbij”.
De Zuiver Interior Group was altijd stevig verankerd in het B2B-landschap: internationale retailers, distributeurs en partners vormden de ruggengraat van ons businessmodel. Tot de markt verschoof en de consument een directe relatie met onze merken begon te eisen. Dat moment werd het startschot van een grote interne transformatie, commercieel, digitaal én cultureel. In deze presentatie laat ik zien hoe we die stap naar een volwassen D2C-propositie hebben gezet. Van het bouwen van onze platforms tot het herdenken van processen, teams en merkpositionering. Geen theoretisch model, maar een open inkijk in wat er werkt, wat er schuurt en waarom de stap van B2B naar D2C meer is dan “een kanaal erbij”.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets