Van groei naar rendement: hoe maak je e-commerce winstgevender?

Kasper Muileboom
Managing Director (OneRetail)
Winstgevendheid in e-commerce is actueler en uitdagender dan ooit. Hoe krijg je grip op kosten, verhoog je efficiëntie en focus je op omzet die écht waarde toevoegt? Tijdens deze roundtable brengen we professionals uit retail en e-commerce samen om inzichten te delen en om van elkaar te leren over praktische oplossingen.
Wat kun je verwachten?
- Een korte introductie waarin we prangende vraagstukken, de verschillende invalshoeken en relevante ontwikkelingen rondom winstgevendheid in e-commerce toelichten.
- Prikkelende stellingen die inspireren tot discussie, zoals: “Retouren zijn het nieuwe normaal – maar tegen welke prijs?” en “Welke klanten zijn écht rendabel voor je platform?”
- Een interactieve setting waarin deelnemers ervaringen, successen en uitdagingen met elkaar delen.
Deze sessie is speciaal ontworpen voor retailers die samen met peers ideeën en inzichten willen uitwisselen over manieren om e-commerce operaties winstgevender te maken. Deel jouw inzichten, leer van anderen en ga naar huis met frisse perspectieven en concrete ideeën!
Winstgevendheid in e-commerce is actueler en uitdagender dan ooit. Hoe krijg je grip op kosten, verhoog je efficiëntie en focus je op omzet die écht waarde toevoegt? Tijdens deze roundtable brengen we professionals uit retail en e-commerce samen om inzichten te delen en om van elkaar te leren over praktische oplossingen.
Wat kun je verwachten?
- Een korte introductie waarin we prangende vraagstukken, de verschillende invalshoeken en relevante ontwikkelingen rondom winstgevendheid in e-commerce toelichten.
- Prikkelende stellingen die inspireren tot discussie, zoals: “Retouren zijn het nieuwe normaal – maar tegen welke prijs?” en “Welke klanten zijn écht rendabel voor je platform?”
- Een interactieve setting waarin deelnemers ervaringen, successen en uitdagingen met elkaar delen.
Deze sessie is speciaal ontworpen voor retailers die samen met peers ideeën en inzichten willen uitwisselen over manieren om e-commerce operaties winstgevender te maken. Deel jouw inzichten, leer van anderen en ga naar huis met frisse perspectieven en concrete ideeën!
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top