Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van e-mail naar engagement: Hoe Henco marketing automation inzet om installateurs te bereiken en converteren

Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 2
Kim Hofer

Marketing Communication Manager (Henco)

Linkedin More about this speaker

Deze sessie belicht hoe e-commercebedrijven klantbetrokkenheid kunnen optimaliseren met data en automatisering. Aan de hand van Henco wordt besproken hoe gepersonaliseerde communicatie en marketingstrategieën bijdragen aan klantloyaliteit en conversie. Er wordt ingegaan op het gebruik van e-mailmarketing voor relevante content, geautomatiseerde lead nurturing en retentie. Daarnaast komt aan bod hoe data en analytics helpen om campagnes te verbeteren en de impact van marketingactiviteiten te meten. De sessie biedt inzicht in effectieve strategieën voor duurzame klantrelaties.

Niels Kolijn

Partnerships Manager EMEA (Dotdigital)

Linkedin More about this speaker

Deze sessie belicht hoe e-commercebedrijven klantbetrokkenheid kunnen optimaliseren met data en automatisering. Aan de hand van Henco wordt besproken hoe gepersonaliseerde communicatie en marketingstrategieën bijdragen aan klantloyaliteit en conversie. Er wordt ingegaan op het gebruik van e-mailmarketing voor relevante content, geautomatiseerde lead nurturing en retentie. Daarnaast komt aan bod hoe data en analytics helpen om campagnes te verbeteren en de impact van marketingactiviteiten te meten. De sessie biedt inzicht in effectieve strategieën voor duurzame klantrelaties.

Deze sessie belicht hoe e-commercebedrijven klantbetrokkenheid kunnen optimaliseren met data en automatisering. Aan de hand van Henco wordt besproken hoe gepersonaliseerde communicatie en marketingstrategieën bijdragen aan klantloyaliteit en conversie. Er wordt ingegaan op het gebruik van e-mailmarketing voor relevante content, geautomatiseerde lead nurturing en retentie. Daarnaast komt aan bod hoe data en analytics helpen om campagnes te verbeteren en de impact van marketingactiviteiten te meten. De sessie biedt inzicht in effectieve strategieën voor duurzame klantrelaties.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets