Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van bedrijf naar aanstekelijk merk

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 2
Stef Bogers

Meneer d'n directeur (Komma B.V.)

Linkedin More about this speaker

Van bedrijf naar aanstekelijk merk: transformeer jouw webshop met impact

Tijdens deze inspirerende presentatie ontdek je hoe je jouw webshop kunt transformeren van een functioneel bedrijf naar een krachtig en onderscheidend merk. Aan de hand van vier kernstappen – strategie, identiteit, realisatie en activatie – ontdek je hoe je een sterk merk bouwt dat niet alleen klanten aantrekt, maar ook hun loyaliteit vergroot.

We duiken in de verschillen tussen een bedrijf en een merk, met focus op strategische keuzes die je imago versterken en jouw merkverhaal krachtig en consistent maken. Met praktische tips, aansprekende voorbeelden en interactieve oefeningen leer je hoe je jouw kernwaarden helder communiceert, je doelgroep raakt, en jouw merkwaarde verhoogt.

Of je nu een B2B- of B2C-webshop runt, deze sessie biedt concrete handvatten om jouw merk tot leven te brengen en jouw positie in de markt te versterken. Mis deze sessie niet om inzicht te krijgen in wat jouw webshop echt onweerstaanbaar maakt!

Van bedrijf naar aanstekelijk merk: transformeer jouw webshop met impact

Tijdens deze inspirerende presentatie ontdek je hoe je jouw webshop kunt transformeren van een functioneel bedrijf naar een krachtig en onderscheidend merk. Aan de hand van vier kernstappen – strategie, identiteit, realisatie en activatie – ontdek je hoe je een sterk merk bouwt dat niet alleen klanten aantrekt, maar ook hun loyaliteit vergroot.

We duiken in de verschillen tussen een bedrijf en een merk, met focus op strategische keuzes die je imago versterken en jouw merkverhaal krachtig en consistent maken. Met praktische tips, aansprekende voorbeelden en interactieve oefeningen leer je hoe je jouw kernwaarden helder communiceert, je doelgroep raakt, en jouw merkwaarde verhoogt.

Of je nu een B2B- of B2C-webshop runt, deze sessie biedt concrete handvatten om jouw merk tot leven te brengen en jouw positie in de markt te versterken. Mis deze sessie niet om inzicht te krijgen in wat jouw webshop echt onweerstaanbaar maakt!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets