Van bedrijf naar aanstekelijk merk
Stef Bogers
Meneer d'n directeur (Komma B.V.)
Van bedrijf naar aanstekelijk merk: transformeer jouw webshop met impact
Tijdens deze inspirerende presentatie ontdek je hoe je jouw webshop kunt transformeren van een functioneel bedrijf naar een krachtig en onderscheidend merk. Aan de hand van vier kernstappen – strategie, identiteit, realisatie en activatie – ontdek je hoe je een sterk merk bouwt dat niet alleen klanten aantrekt, maar ook hun loyaliteit vergroot.
We duiken in de verschillen tussen een bedrijf en een merk, met focus op strategische keuzes die je imago versterken en jouw merkverhaal krachtig en consistent maken. Met praktische tips, aansprekende voorbeelden en interactieve oefeningen leer je hoe je jouw kernwaarden helder communiceert, je doelgroep raakt, en jouw merkwaarde verhoogt.
Of je nu een B2B- of B2C-webshop runt, deze sessie biedt concrete handvatten om jouw merk tot leven te brengen en jouw positie in de markt te versterken. Mis deze sessie niet om inzicht te krijgen in wat jouw webshop echt onweerstaanbaar maakt!
Van bedrijf naar aanstekelijk merk: transformeer jouw webshop met impact
Tijdens deze inspirerende presentatie ontdek je hoe je jouw webshop kunt transformeren van een functioneel bedrijf naar een krachtig en onderscheidend merk. Aan de hand van vier kernstappen – strategie, identiteit, realisatie en activatie – ontdek je hoe je een sterk merk bouwt dat niet alleen klanten aantrekt, maar ook hun loyaliteit vergroot.
We duiken in de verschillen tussen een bedrijf en een merk, met focus op strategische keuzes die je imago versterken en jouw merkverhaal krachtig en consistent maken. Met praktische tips, aansprekende voorbeelden en interactieve oefeningen leer je hoe je jouw kernwaarden helder communiceert, je doelgroep raakt, en jouw merkwaarde verhoogt.
Of je nu een B2B- of B2C-webshop runt, deze sessie biedt concrete handvatten om jouw merk tot leven te brengen en jouw positie in de markt te versterken. Mis deze sessie niet om inzicht te krijgen in wat jouw webshop echt onweerstaanbaar maakt!
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top