Van 50K naar 1,5 miljoen per maand: hoe wij Safecourt lieten exploderen met influencer gedreven marketing
Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Cas Van der Hoeven
Mede-oprichter (Safecourt)
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei.
Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen.
Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering.
Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Boyd De Zwart
Mede-oprichter (Safecourt)
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei.
Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen.
Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering.
Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei.
Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen.
Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering.
Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top