Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van 50K naar 1,5 miljoen per maand: hoe wij Safecourt lieten exploderen met influencer gedreven marketing

Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Cas Van der Hoeven

Mede-oprichter (Safecourt)

Linkedin More about this speaker
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Boyd De Zwart

Mede-oprichter (Safecourt)

Linkedin More about this speaker
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets