Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van 0 naar 130 A/B-testen: zo bouw je een testprogramma met impact

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 5
Wesley Singh

CRO Lead (BBQ Experience Center)

Linkedin More about this speaker
In 2022 begon BBQ Experience Center met het experimenteren op de website. Het doel? Continu blijven leren over de bezoekers en op basis van data de juiste beslissingen nemen. Inmiddels zijn we meer dan 130 A/B testen verder en is het testprogramma uitgeroeid tot een belangrijke groeimotor binnen de organisatie.

Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.

Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.
In 2022 begon BBQ Experience Center met het experimenteren op de website. Het doel? Continu blijven leren over de bezoekers en op basis van data de juiste beslissingen nemen. Inmiddels zijn we meer dan 130 A/B testen verder en is het testprogramma uitgeroeid tot een belangrijke groeimotor binnen de organisatie.

Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.

Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets