Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Uit de praktijk: hoe je als ecommerce partij ook zonder te adverteren flink kunt groeien

Thursday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 5

Als familiebedrijf transformeerden we in 2012 ons traditionele zandbedrijf van 100% offline naar 100% online. Online zand en bodemmaterialen verkopen. Weinig terugkerende klanten. Groot en zwaar transport. Voor deze uitdaging stonden we in 2012. In plaats van te kiezen voor snelle omzet gekocht met advertenties, besloten we het anders aan te pakken. We focusten ons op organische groei en merkbekendheid. Organische groei betekende investeren in sterke content, slimme funnel strategieën en alternatieve kanalen inzetten voor kennis (zoals boeken). Merkbekendheid creëren bleek uitdagender dan gedacht en duurde jaren. Want wat maakt je nu echt uniek? En hoe ontdek je nu wat jouw verhaal is? Is zand niet gewoon zand? Nu ruim 13 jaar later blijkt onze strategie met alle veranderingen in het online speelveld relevanter dan ooit. We delen graag ons verhaal, de uitdagingen en onze strategie hoe we van niets een miljoenenbedrijf bouwde in online zand en grind verkopen.

Kortom: een praktijkverhaal dat laat zien dat duurzame e-commerce groei mogelijk is – ook zonder advertentiebudget.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets