Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Trends in social media marketing

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Judith de Rooij

Head of Social Media (MvH Media (part of OrangeValley))

Linkedin More about this speaker
De social media marketing trends van 2025 focussen op authenticiteit en community. Gebruikers geven steeds meer de voorkeur aan merken die een oprechte band creëren met hun publiek. Video-content, vooral korte video's zoals op TikTok en Instagram Reels, blijft de aandacht trekken. Influencer marketing evolueert naar micro-influencers, die als authentieker worden gezien. Verder spelen AI en personalisatie een grote rol, met gepersonaliseerde content die beter aansluit bij de behoeften van individuele gebruikers. Ten slotte wint sociale commerce terrein, waarbij consumenten direct via social media platforms aankopen doen zonder de app te verlaten. Judith neemt je mee in de in- en outs op het gebied van social media marketing.
De social media marketing trends van 2025 focussen op authenticiteit en community. Gebruikers geven steeds meer de voorkeur aan merken die een oprechte band creëren met hun publiek. Video-content, vooral korte video's zoals op TikTok en Instagram Reels, blijft de aandacht trekken. Influencer marketing evolueert naar micro-influencers, die als authentieker worden gezien. Verder spelen AI en personalisatie een grote rol, met gepersonaliseerde content die beter aansluit bij de behoeften van individuele gebruikers. Ten slotte wint sociale commerce terrein, waarbij consumenten direct via social media platforms aankopen doen zonder de app te verlaten. Judith neemt je mee in de in- en outs op het gebied van social media marketing.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets