Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

The GenZ store

Thursday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 10
Jörg Kramer

EVP Customer & Commercial Operations (KPN)

Linkedin More about this speaker
“Digital first, human assisted” is het motto van de nieuwste KPN-winkel. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de beste service. Klanten kunnen hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand. De winkel is de perfecte aanvulling op de digitale winkelbeleving en de MijnKPN-app, en volledig ingericht op de wensen van de toekomstige winkelgeneratie.

Het is nog even wennen voor de eerste bezoekers van de nieuwe KPN-winkel. Bij binnenkomst tref je niet meteen een medewerker aan. Dat vindt de jongste generatie ook prettiger. “Klanten komen vaak heel gericht naar de winkel nadat ze zich al online hebben georiënteerd. Of ze zijn online al geholpen en hoeven vervolgens alleen nog hun nieuwe modem op te halen, dan kan de klant in de nieuwe winkel meteen van nieuwe apparatuur worden voorzien”, zegt Jörg Kramer van KPN. “Maar we zijn er natuurlijk wel; met een simpele druk op de knop staat er een medewerker klaar om je te helpen.” In de winkel kun je dus ook een abonnement afsluiten of verlengen en zelfs het product direct mee naar huis nemen. Daarnaast kunnen klanten ook KPN-apparatuur omruilen in geval van een defect.

Dit innovatieve winkelconcept is nieuw voor Nederland en overgewaaid uit Estland. Het is succesvol omdat het klanten de keuze biedt in hoe ze geholpen willen worden. “Klanten kunnen heel gericht geholpen worden, dankzij een KPN-medewerker op afstand. Tegelijkertijd vinden we het heel belangrijk om een luisterend oor te kunnen bieden als de klant dat wil. Dus dat zullen we ook zeker blijven doen in de nabijheid en op maat van onze klanten,” verzekert Kramer. De nieuwe winkel in Den Helder is voor KPN meteen ook een proef om ervaring op te doen in hoe klanten geholpen willen worden. In de eerste weken zal nog een medewerker aanwezig zijn om te kijken of klanten wegwijs gemaakt moeten worden. De ervaringen vormen de basis om het concept aan te passen op wens van de klant. KPN heeft als telecomprovider bijna 100 winkels door heel Nederland. Deze vormen belangrijke servicepunten voor klanten en zijn beeldbepalend in de winkelstraat. De nieuwe winkel is te vinden in de Keizerstraat 6 in Den Helder.
“Digital first, human assisted” is het motto van de nieuwste KPN-winkel. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de beste service. Klanten kunnen hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand. De winkel is de perfecte aanvulling op de digitale winkelbeleving en de MijnKPN-app, en volledig ingericht op de wensen van de toekomstige winkelgeneratie.

Het is nog even wennen voor de eerste bezoekers van de nieuwe KPN-winkel. Bij binnenkomst tref je niet meteen een medewerker aan. Dat vindt de jongste generatie ook prettiger. “Klanten komen vaak heel gericht naar de winkel nadat ze zich al online hebben georiënteerd. Of ze zijn online al geholpen en hoeven vervolgens alleen nog hun nieuwe modem op te halen, dan kan de klant in de nieuwe winkel meteen van nieuwe apparatuur worden voorzien”, zegt Jörg Kramer van KPN. “Maar we zijn er natuurlijk wel; met een simpele druk op de knop staat er een medewerker klaar om je te helpen.” In de winkel kun je dus ook een abonnement afsluiten of verlengen en zelfs het product direct mee naar huis nemen. Daarnaast kunnen klanten ook KPN-apparatuur omruilen in geval van een defect.

Dit innovatieve winkelconcept is nieuw voor Nederland en overgewaaid uit Estland. Het is succesvol omdat het klanten de keuze biedt in hoe ze geholpen willen worden. “Klanten kunnen heel gericht geholpen worden, dankzij een KPN-medewerker op afstand. Tegelijkertijd vinden we het heel belangrijk om een luisterend oor te kunnen bieden als de klant dat wil. Dus dat zullen we ook zeker blijven doen in de nabijheid en op maat van onze klanten,” verzekert Kramer. De nieuwe winkel in Den Helder is voor KPN meteen ook een proef om ervaring op te doen in hoe klanten geholpen willen worden. In de eerste weken zal nog een medewerker aanwezig zijn om te kijken of klanten wegwijs gemaakt moeten worden. De ervaringen vormen de basis om het concept aan te passen op wens van de klant. KPN heeft als telecomprovider bijna 100 winkels door heel Nederland. Deze vormen belangrijke servicepunten voor klanten en zijn beeldbepalend in de winkelstraat. De nieuwe winkel is te vinden in de Keizerstraat 6 in Den Helder.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets