Succesvolle e-commerce valt of staat met een stevige fundering en professioneel gereedschap
Frans Koopmans
Directeur (ToolMax)
Hoe zorg je ervoor dat je e-commerce operatie niet alleen nu werkt, maar ook op lange termijn stabiel en schaalbaar blijft? ToolMax, een van de top 3 Nederlandse webshops in professioneel gereedschap, stond drie jaar geleden voor die uitdaging. Technische beperkingen ontstonden, het ontwikkelingsproces stagneerde en onderhoud werd complex. Ze liepen tegen problemen aan die de groei frustreerden. Nieuwe producten toevoegen kostte steeds meer tijd, voorraadbeheer werd onoverzichtelijk en orderverwerking inefficiënter.
Daarnaast namen de risico’s op fouten en vertragingen toe. De behoefte aan een stabiele, schaalbare software oplossing werd steeds urgenter. In deze sessie ontdek je hoe ToolMax orde op zaken stelde, automatisering slim inzette en een stabiele basis legde voor verdere groei.
Jorgos Thravalos (Commercieel Manager Logic4) en Frans Koopmans (Directeur ToolMax) delen hun inzichten en ervaringen, zodat ook jij kunt bouwen aan een toekomstbestendige e-commerce operatie.
Jorgos Thravalos
Commercieel Manager (Logic4 B.V.)
Hoe zorg je ervoor dat je e-commerce operatie niet alleen nu werkt, maar ook op lange termijn stabiel en schaalbaar blijft? ToolMax, een van de top 3 Nederlandse webshops in professioneel gereedschap, stond drie jaar geleden voor die uitdaging. Technische beperkingen ontstonden, het ontwikkelingsproces stagneerde en onderhoud werd complex. Ze liepen tegen problemen aan die de groei frustreerden. Nieuwe producten toevoegen kostte steeds meer tijd, voorraadbeheer werd onoverzichtelijk en orderverwerking inefficiënter.
Daarnaast namen de risico’s op fouten en vertragingen toe. De behoefte aan een stabiele, schaalbare software oplossing werd steeds urgenter. In deze sessie ontdek je hoe ToolMax orde op zaken stelde, automatisering slim inzette en een stabiele basis legde voor verdere groei.
Jorgos Thravalos (Commercieel Manager Logic4) en Frans Koopmans (Directeur ToolMax) delen hun inzichten en ervaringen, zodat ook jij kunt bouwen aan een toekomstbestendige e-commerce operatie.
Hoe zorg je ervoor dat je e-commerce operatie niet alleen nu werkt, maar ook op lange termijn stabiel en schaalbaar blijft? ToolMax, een van de top 3 Nederlandse webshops in professioneel gereedschap, stond drie jaar geleden voor die uitdaging. Technische beperkingen ontstonden, het ontwikkelingsproces stagneerde en onderhoud werd complex. Ze liepen tegen problemen aan die de groei frustreerden. Nieuwe producten toevoegen kostte steeds meer tijd, voorraadbeheer werd onoverzichtelijk en orderverwerking inefficiënter.
Daarnaast namen de risico’s op fouten en vertragingen toe. De behoefte aan een stabiele, schaalbare software oplossing werd steeds urgenter. In deze sessie ontdek je hoe ToolMax orde op zaken stelde, automatisering slim inzette en een stabiele basis legde voor verdere groei.
Jorgos Thravalos (Commercieel Manager Logic4) en Frans Koopmans (Directeur ToolMax) delen hun inzichten en ervaringen, zodat ook jij kunt bouwen aan een toekomstbestendige e-commerce operatie.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top