Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Strategisch duurzaam ondernemen: innovatie, efficiëntie en klantloyaliteit

Thursday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 3
Irene Jonkman

Project Manager Sustainability (Thuiswinkel.org)

Linkedin More about this speaker
Duurzaam ondernemen wordt vaak gezien als een kostenpost, maar het biedt juist grote kansen voor bedrijven. In deze sessie, gepresenteerd door Thuiswinkel.org, onderzoeken we hoe duurzaamheid niet alleen een investering in de toekomst is, maar ook kan leiden tot lagere kosten, grotere efficiëntie, innovatie en klantloyaliteit. We kijken naar de maatschappelijke verschuiving naar milieubewustzijn en de verwachtingen van consumenten, die steeds vaker duurzaamheid van bedrijven eisen.

Tijdens de sessie delen we inspirerende voorbeelden van bedrijven die al succesvol duurzaamheid hebben geïntegreerd, zoals MetOlijf.nl en Bever. Zij tonen aan dat door slimme keuzes te maken in verpakkingen en innovatief om te gaan met productaanbod, ze zowel kosten besparen als klantenloyaliteit opbouwen. Ook ontkrachten we enkele fabels rondom duurzaamheid doormiddel van onderzoeksresultaten.
Duurzaam ondernemen wordt vaak gezien als een kostenpost, maar het biedt juist grote kansen voor bedrijven. In deze sessie, gepresenteerd door Thuiswinkel.org, onderzoeken we hoe duurzaamheid niet alleen een investering in de toekomst is, maar ook kan leiden tot lagere kosten, grotere efficiëntie, innovatie en klantloyaliteit. We kijken naar de maatschappelijke verschuiving naar milieubewustzijn en de verwachtingen van consumenten, die steeds vaker duurzaamheid van bedrijven eisen.

Tijdens de sessie delen we inspirerende voorbeelden van bedrijven die al succesvol duurzaamheid hebben geïntegreerd, zoals MetOlijf.nl en Bever. Zij tonen aan dat door slimme keuzes te maken in verpakkingen en innovatief om te gaan met productaanbod, ze zowel kosten besparen als klantenloyaliteit opbouwen. Ook ontkrachten we enkele fabels rondom duurzaamheid doormiddel van onderzoeksresultaten.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets