Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Server Side Tracking: zo haal je het maximale uit je First Party Data

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 4
Niels Olivier

CEO (TAGGRS)

Linkedin More about this speaker

Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?

Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.

Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.

Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?

Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.

Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets