Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

SEO & AI: dit zijn de kansen én bedreigingen van AI (Search) voor jouw webshop

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 8
Stijn Bergmans

Organic Strategy Lead (Follo)

Linkedin More about this speaker

AI is niet meer weg te denken uit het leven van een (SEO) marketeer. Wat vroeger werkte in Google, is nu achterhaald. In de afgelopen anderhalf jaar is er volop discussie: moet je AI gebruiken voor SEO? En zo ja, hoe? Mag je AI-gegenereerde content inzetten? Hoe snel prikt Google daar doorheen? En welke content heb je écht nodig om als webshop te overleven in de zoekresultaten?

De zoekwereld is in beweging. Blijft Google dominant, of verandert ons zoekgedrag door AI-tools zoals ChatGPT? Eén ding is zeker: zoekmachines evolueren en AI speelt daarin een steeds grotere rol. Hoe speel jij daarop in? Google toont allang niet meer alleen blauwe links. Producten, Visuals, 
Video’s en AI-gestuurde antwoorden strijden om aandacht. Hoe zorg je ervoor dat jouw webshop niet verdwijnt in de massa, maar juist opvalt?

In deze sessie laat Stijn, met 10 jaar SEO-ervaring, aan de hand van praktijkvoorbeelden zien wat werkt en wat niet. Je krijgt concrete handvatten om AI in je SEO-strategie te integreren en zo een beslissende voorsprong te nemen op je concurrenten.

AI is niet meer weg te denken uit het leven van een (SEO) marketeer. Wat vroeger werkte in Google, is nu achterhaald. In de afgelopen anderhalf jaar is er volop discussie: moet je AI gebruiken voor SEO? En zo ja, hoe? Mag je AI-gegenereerde content inzetten? Hoe snel prikt Google daar doorheen? En welke content heb je écht nodig om als webshop te overleven in de zoekresultaten?

De zoekwereld is in beweging. Blijft Google dominant, of verandert ons zoekgedrag door AI-tools zoals ChatGPT? Eén ding is zeker: zoekmachines evolueren en AI speelt daarin een steeds grotere rol. Hoe speel jij daarop in? Google toont allang niet meer alleen blauwe links. Producten, Visuals, 
Video’s en AI-gestuurde antwoorden strijden om aandacht. Hoe zorg je ervoor dat jouw webshop niet verdwijnt in de massa, maar juist opvalt?

In deze sessie laat Stijn, met 10 jaar SEO-ervaring, aan de hand van praktijkvoorbeelden zien wat werkt en wat niet. Je krijgt concrete handvatten om AI in je SEO-strategie te integreren en zo een beslissende voorsprong te nemen op je concurrenten.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets