Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Retentie - en personalisatiestrategie van SINNER: hoe laat je wintersportfans ook in de zomer kopen?

Thursday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 11
Laurens-Jan Derijks

Oprichter (Email Enzo)

Linkedin More about this speaker
SINNER is een populair merk onder wintersportliefhebbers, met een breed assortiment aan skibrillen en helmen. Maar hoe zorg je ervoor dat een klant die in de winter een helm koopt, in de zomer terugkomt voor een zonnebril? In deze presentatie leer je hoe SINNER personalisatie, segmentatie en website tracking inzet om seizoensgebonden klanten om te zetten in terugkerende kopers. Ontdek hoe aankoopdata, websitegedrag en dynamische (email) campagnes samenkomen om een eenmalige winteraankoop om te zetten in een langdurige klantrelatie – en hoe klanten zo het hele jaar door blijven terugkomen.
SINNER is een populair merk onder wintersportliefhebbers, met een breed assortiment aan skibrillen en helmen. Maar hoe zorg je ervoor dat een klant die in de winter een helm koopt, in de zomer terugkomt voor een zonnebril? In deze presentatie leer je hoe SINNER personalisatie, segmentatie en website tracking inzet om seizoensgebonden klanten om te zetten in terugkerende kopers. Ontdek hoe aankoopdata, websitegedrag en dynamische (email) campagnes samenkomen om een eenmalige winteraankoop om te zetten in een langdurige klantrelatie – en hoe klanten zo het hele jaar door blijven terugkomen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets