Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Reacties bedrijven op TikTok, Facebook, Insta blijven dramatisch

Wednesday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 4
Jeroen Vinkesteijn

Onderzoeker (BUAS Breda University)

Linkedin More about this speaker
Een presentatie over de nieuwste bevindingen van het 7e jaar van een longitudinaal onderzoek waarin meer dan 2.000 gevallen van reacties van bedrijven, vooral uit hospitality, toerisme, vrije-tijd op sociale media vragen-reacties worden geanalyseerd. Dit onderzoek toont aan hoe bedrijven reageren op interacties op platforms als Instagram, TikTok en Facebook. Het onthult consistent lage responspercentages, slechte kwaliteit van antwoorden en aanzienlijke vertragingen in reacties, als ze al voorkomen. De presentatie gaat ook in op hoe testberichten evolueerden en interacteerden binnen de online omgeving, waardoor een dieper inzicht wordt verkregen in de huidige sociale-mediabetrokkenheid.
Een presentatie over de nieuwste bevindingen van het 7e jaar van een longitudinaal onderzoek waarin meer dan 2.000 gevallen van reacties van bedrijven, vooral uit hospitality, toerisme, vrije-tijd op sociale media vragen-reacties worden geanalyseerd. Dit onderzoek toont aan hoe bedrijven reageren op interacties op platforms als Instagram, TikTok en Facebook. Het onthult consistent lage responspercentages, slechte kwaliteit van antwoorden en aanzienlijke vertragingen in reacties, als ze al voorkomen. De presentatie gaat ook in op hoe testberichten evolueerden en interacteerden binnen de online omgeving, waardoor een dieper inzicht wordt verkregen in de huidige sociale-mediabetrokkenheid.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets