Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Online conversie vs winkelbezoek: waarom Hubo anders durft te zijn

Wednesday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 4
Harrit Boonstra

Head of Marketing & E-commerce (Hubo)

Linkedin More about this speaker

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Sander Kuiper

E-commerce Manager (Hubo)

More about this speaker

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets