Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Omnichannel retail: hoe je goed samenwerkt tussen brands en retailers

Wednesday 13:15 - 14:00
Roundtable 2
Jurryt van Arend

Director Digital & Customer Experience (JOOLZ)

Linkedin More about this speaker
In een steeds complexer retaillandschap is succesvolle samenwerking tussen merken en retailers essentieel om klanten een naadloze ervaring te bieden. Tijdens deze interactieve sessie bespreken we hoe je de synergie tussen directe- en indirecte (ofwel online- en offline) verkoopkanalen kunt versterken en tegelijkertijd wederzijdse belangen in balans houdt. Onderwerpen zoals het delen van data, het afstemmen van marketingstrategieën, en het creëren van consistente klantbelevingen komen aan bod. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en uitdagingen verkennen we samen hoe merken en retailers elkaar kunnen versterken voor groei en succes in een omnichannel wereld.
In een steeds complexer retaillandschap is succesvolle samenwerking tussen merken en retailers essentieel om klanten een naadloze ervaring te bieden. Tijdens deze interactieve sessie bespreken we hoe je de synergie tussen directe- en indirecte (ofwel online- en offline) verkoopkanalen kunt versterken en tegelijkertijd wederzijdse belangen in balans houdt. Onderwerpen zoals het delen van data, het afstemmen van marketingstrategieën, en het creëren van consistente klantbelevingen komen aan bod. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en uitdagingen verkennen we samen hoe merken en retailers elkaar kunnen versterken voor groei en succes in een omnichannel wereld.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets