Oma's Soep: het beste recept tegen eenzaamheid. De kracht van sociaal ondernemen
Martijn Canters
Eigenaar (Oma's Soep)
We bespreken hoe Oma's Soep is ontstaan, welke uitdagingen er onderweg zijn overwonnen, en hoe een helder doel – het bestrijden van eenzaamheid onder ouderen – het bedrijf heeft geholpen om klanten, partners en vrijwilligers te inspireren.
Daarnaast gaan we in op de praktische kant van sociaal ondernemen: hoe combineer je zakelijke groei met maatschappelijke impact? Hoe zorg je voor een duurzaam bedrijfsmodel dat blijft bijdragen aan je missie? Laat je inspireren door een praktijkvoorbeeld van ondernemen dat écht een verschil maakt.
We bespreken hoe Oma's Soep is ontstaan, welke uitdagingen er onderweg zijn overwonnen, en hoe een helder doel – het bestrijden van eenzaamheid onder ouderen – het bedrijf heeft geholpen om klanten, partners en vrijwilligers te inspireren.
Daarnaast gaan we in op de praktische kant van sociaal ondernemen: hoe combineer je zakelijke groei met maatschappelijke impact? Hoe zorg je voor een duurzaam bedrijfsmodel dat blijft bijdragen aan je missie? Laat je inspireren door een praktijkvoorbeeld van ondernemen dat écht een verschil maakt.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top