Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Met post klanten (terug)winnen die je digitaal niet kunt bereiken

Thursday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 4
Nicole de Boer

Markt en Channel Strateeg (PostNL)

More about this speaker
E-mail is een veelgebruikte marketingtool in de digitale wereld. Maar wat als meer dan de helft van je klanten die berichten negeert? Tom Meijer, Online Marketeer bij XXL Nutrition, heeft een oplossing. Naast e-mail zet hij ook post in om meer impact te maken, zowel bij bestaande als bij nieuwe klanten. Een voorbeeld is een geautomatiseerde campagne, waarbij een gepersonaliseerd poststuk automatisch wordt verzonden als iemand per mail niet bereikbaar is. De combinatie van post en e-mail is erg krachtig. Door post toe te voegen aan je e-mailcampagnes, wordt ook de openratio van de mail verhoogd. Dat bewees het Crossmediaal neuromarketingonderzoek van Unravel in april 2024. Kortom, post en e-mail zijn een onverslaanbaar duo!
Tom Meijer

Online Marketeer (XXL Nutrition)

More about this speaker
E-mail is een veelgebruikte marketingtool in de digitale wereld. Maar wat als meer dan de helft van je klanten die berichten negeert? Tom Meijer, Online Marketeer bij XXL Nutrition, heeft een oplossing. Naast e-mail zet hij ook post in om meer impact te maken, zowel bij bestaande als bij nieuwe klanten. Een voorbeeld is een geautomatiseerde campagne, waarbij een gepersonaliseerd poststuk automatisch wordt verzonden als iemand per mail niet bereikbaar is. De combinatie van post en e-mail is erg krachtig. Door post toe te voegen aan je e-mailcampagnes, wordt ook de openratio van de mail verhoogd. Dat bewees het Crossmediaal neuromarketingonderzoek van Unravel in april 2024. Kortom, post en e-mail zijn een onverslaanbaar duo!
E-mail is een veelgebruikte marketingtool in de digitale wereld. Maar wat als meer dan de helft van je klanten die berichten negeert? Tom Meijer, Online Marketeer bij XXL Nutrition, heeft een oplossing. Naast e-mail zet hij ook post in om meer impact te maken, zowel bij bestaande als bij nieuwe klanten. Een voorbeeld is een geautomatiseerde campagne, waarbij een gepersonaliseerd poststuk automatisch wordt verzonden als iemand per mail niet bereikbaar is. De combinatie van post en e-mail is erg krachtig. Door post toe te voegen aan je e-mailcampagnes, wordt ook de openratio van de mail verhoogd. Dat bewees het Crossmediaal neuromarketingonderzoek van Unravel in april 2024. Kortom, post en e-mail zijn een onverslaanbaar duo!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets