Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!

Wednesday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 2
Tim Huijts

Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)

Linkedin More about this speaker

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Loekie van der Sterren

COO (X-com)

Linkedin More about this speaker

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets