Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!
Tim Huijts
Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)
Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.
Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.
Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.
Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.
Loekie van der Sterren
COO (X-com)
Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.
Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.
Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.
Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.
Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.
Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.
Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.
Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top