Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Meer omzet uit Google met shopping ads

Wednesday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 3
Donna Frederiks

Partner & Client Manager (Producthero)

Linkedin More about this speaker
Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!
Naomi Peters

Partner Manager (Producthero)

Linkedin More about this speaker
Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!
Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets