Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Meer impact met guided selling: Hoe Veneta hun bezoekers laat kiezen én kopen!

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 5
Anniek van Vulpen

Head of Customer Success (Aiden)

Linkedin More about this speaker

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

Dylan Bisschop

CRO specialist (Veneta)

Linkedin More about this speaker

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets