Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven personalisatie

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Lucas Bos

Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)

Linkedin More about this speaker
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Groot of klein: uiteindelijk zoek je een manier om te beginnen en wil je handvatten om successen te boeken en je collega's te overtuigen van de impact die je kunt maken met de juiste omnichannel data strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content, hoe zet je deze data in binnen je customer journey. En hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell: aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma - deel ik enkele succesverhalen uit de markt en delen we elkaars ervaringen om 'morgen' meer uit je marketing strategie te kunnen halen. Key words: first-party data, change management, pragmatisch, data monetization, klant centraal, valkuilen, feiten, fabels, goede voorbeelden, je organisatie meenemen, draagkracht, gedeelde verantwoordelijkheid, quick wins.
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Groot of klein: uiteindelijk zoek je een manier om te beginnen en wil je handvatten om successen te boeken en je collega's te overtuigen van de impact die je kunt maken met de juiste omnichannel data strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content, hoe zet je deze data in binnen je customer journey. En hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell: aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma - deel ik enkele succesverhalen uit de markt en delen we elkaars ervaringen om 'morgen' meer uit je marketing strategie te kunnen halen. Key words: first-party data, change management, pragmatisch, data monetization, klant centraal, valkuilen, feiten, fabels, goede voorbeelden, je organisatie meenemen, draagkracht, gedeelde verantwoordelijkheid, quick wins.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets