Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Marktplaats als marketingkanaal: zo zorgt HEMA voor online groei

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 4
Philip Lasance

Affiliate Marketeer (HEMA)

Linkedin More about this speaker

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

Tommy de Geus

New Business Manager (Marktplaats)

Linkedin More about this speaker

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets