Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten

Thursday 14:15 - 15:00
Roundtable 2
Zoë Nunumete

B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)

Linkedin More about this speaker
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Avelon Hoving

Marketingmanager (The Chesterfield Brand)

Linkedin More about this speaker
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets