Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten
Avelon Hoving
Marketing Manager (The Chesterfield Brand)
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Zoë Nunumete
B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top