Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Manchester City: E-Commerce op Champions League niveau

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Thomas Groot

E-Commerce Manager (stichd (PUMA Group))

Linkedin More about this speaker

Van trofeeën tot TikTok: E-Commerce lessen van de Manchester City Store.

Thomas Groot, E-Commerce Manager bij stichd (PUMA Group), geeft een kijkje achter de schermen bij het runnen van de E-Commerce kanalen van Manchester City. Thomas zal vertellen hoe zijn team erin slaagde om de inkomsten in minder dan drie jaar tijd meer dan te verdubbelen, €300K aan kosten voor marketingbureaus te besparen en de verzendkosten met 40% te verlagen, en dat allemaal terwijl ze de onvoorspelbare wereld van het topvoetbal moesten navigeren.

Thomas zal uitleggen hoe kitlanceringen, trofeeën, spelerscontracten en de passie van miljoenen fans alles bepalen, van merchandise planning tot logistiek. Hij zal ook vertellen hoe de winkel meerdere verkoopkanalen in balans houdt, zoals marktplaatsen en pop-upwinkels, en marketingkanalen zoals e-mail, betaalde zoekopdrachten en sociale media.

Verwacht praktische voorbeelden, echte cijfers en eerlijke inzichten die je meteen in de praktijk kunt brengen. Of voetbal nu je ding is of niet, je zult vertrekken met frisse ideeën om je e-commerce strategie naar een hoger niveau te tillen.

Van trofeeën tot TikTok: E-Commerce lessen van de Manchester City Store.

Thomas Groot, E-Commerce Manager bij stichd (PUMA Group), geeft een kijkje achter de schermen bij het runnen van de E-Commerce kanalen van Manchester City. Thomas zal vertellen hoe zijn team erin slaagde om de inkomsten in minder dan drie jaar tijd meer dan te verdubbelen, €300K aan kosten voor marketingbureaus te besparen en de verzendkosten met 40% te verlagen, en dat allemaal terwijl ze de onvoorspelbare wereld van het topvoetbal moesten navigeren.

Thomas zal uitleggen hoe kitlanceringen, trofeeën, spelerscontracten en de passie van miljoenen fans alles bepalen, van merchandise planning tot logistiek. Hij zal ook vertellen hoe de winkel meerdere verkoopkanalen in balans houdt, zoals marktplaatsen en pop-upwinkels, en marketingkanalen zoals e-mail, betaalde zoekopdrachten en sociale media.

Verwacht praktische voorbeelden, echte cijfers en eerlijke inzichten die je meteen in de praktijk kunt brengen. Of voetbal nu je ding is of niet, je zult vertrekken met frisse ideeën om je e-commerce strategie naar een hoger niveau te tillen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets