Malelions en de kracht van de community
Wednesday 12:00 - 12:45
Keynote
Thijs Offermeijer
Oprichter en eigenaar (Malelions)
In amper zeven jaar tijd is Malelions een gevestigd modelabel geworden. Het merk is te koop in honderden winkels in binnen- en buitenland, op de eigen website en via verschillende online platforms. Het groeit als kool, op eigen kracht. Behalve streetwear verkoopt Malelions inmiddels ook business-, casual- en sportkleding, voor het hele gezin.
Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.
Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.
Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.
Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.
Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.
Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.
In amper zeven jaar tijd is Malelions een gevestigd modelabel geworden. Het merk is te koop in honderden winkels in binnen- en buitenland, op de eigen website en via verschillende online platforms. Het groeit als kool, op eigen kracht. Behalve streetwear verkoopt Malelions inmiddels ook business-, casual- en sportkleding, voor het hele gezin.
Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.
Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.
Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.
Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.
Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.
Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top