Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Let's talk omnichannel e-commerce

Thursday 13:15 - 14:00
Roundtable 1
Marvin de Reuver

Accountmanager (XSARUS Digital Commerce)

Linkedin More about this speaker

Waar liggen jouw grootste uitdagingen als omnichannel retailer? Omnichannel e-commerce brengt unieke uitdagingen met zich mee. Veel retailers worstelen met de balans tussen hun fysieke winkels en webshop. Hoe verdeel je budgetten slim en eerlijk? Welke soortgelijke KPI’s kun je opstellen voor je webshop in relatie tot je winkel(s)? Aan wie schrijf je de omzet toe bij een click-and-collect bestelling? En hoe zorg je dat jouw kanalen elkaar versterken, zodat klanten voor jou kiezen in plaats van je concurrenten?

Tijdens deze rondetafelsessie ‘Let’s talk omnichannel e-commerce’ nodigen Marvin en Stan van XSARUS je uit om deze vragen en uitdagingen te bespreken. Geen presentatie, maar een gesprek waarin jij jouw ervaringen kunt delen en direct met anderen kunt sparren. Ontdek ook hoe andere retailers, met dezelfde uitdagingen, dit hebben aangepakt. Jouw input en vragen maken deze sessie waardevol, dus schuif aan en let’s talk!

Over XSARUS
XSARUS heeft ruim 25 jaar ervaring op het gebied van omnichannel e-commerce en succesvolle samenwerkingen met retailers als Eijerkamp, Travelbags, Norah, Van Tilburg, Sissy-Boy, Profuomo en Dille & Kamille.

Schrijf je in voor deze inspirerende sessie, we denken graag met je mee. Jouw digitale uitdaging, onze expertise.

Stan Hoogerwerf

Implementatie Consultant (XSARUS Digital Commerce)

Linkedin More about this speaker

Waar liggen jouw grootste uitdagingen als omnichannel retailer? Omnichannel e-commerce brengt unieke uitdagingen met zich mee. Veel retailers worstelen met de balans tussen hun fysieke winkels en webshop. Hoe verdeel je budgetten slim en eerlijk? Welke soortgelijke KPI’s kun je opstellen voor je webshop in relatie tot je winkel(s)? Aan wie schrijf je de omzet toe bij een click-and-collect bestelling? En hoe zorg je dat jouw kanalen elkaar versterken, zodat klanten voor jou kiezen in plaats van je concurrenten?

Tijdens deze rondetafelsessie ‘Let’s talk omnichannel e-commerce’ nodigen Marvin en Stan van XSARUS je uit om deze vragen en uitdagingen te bespreken. Geen presentatie, maar een gesprek waarin jij jouw ervaringen kunt delen en direct met anderen kunt sparren. Ontdek ook hoe andere retailers, met dezelfde uitdagingen, dit hebben aangepakt. Jouw input en vragen maken deze sessie waardevol, dus schuif aan en let’s talk!

Over XSARUS
XSARUS heeft ruim 25 jaar ervaring op het gebied van omnichannel e-commerce en succesvolle samenwerkingen met retailers als Eijerkamp, Travelbags, Norah, Van Tilburg, Sissy-Boy, Profuomo en Dille & Kamille.

Schrijf je in voor deze inspirerende sessie, we denken graag met je mee. Jouw digitale uitdaging, onze expertise.

Waar liggen jouw grootste uitdagingen als omnichannel retailer? Omnichannel e-commerce brengt unieke uitdagingen met zich mee. Veel retailers worstelen met de balans tussen hun fysieke winkels en webshop. Hoe verdeel je budgetten slim en eerlijk? Welke soortgelijke KPI’s kun je opstellen voor je webshop in relatie tot je winkel(s)? Aan wie schrijf je de omzet toe bij een click-and-collect bestelling? En hoe zorg je dat jouw kanalen elkaar versterken, zodat klanten voor jou kiezen in plaats van je concurrenten?

Tijdens deze rondetafelsessie ‘Let’s talk omnichannel e-commerce’ nodigen Marvin en Stan van XSARUS je uit om deze vragen en uitdagingen te bespreken. Geen presentatie, maar een gesprek waarin jij jouw ervaringen kunt delen en direct met anderen kunt sparren. Ontdek ook hoe andere retailers, met dezelfde uitdagingen, dit hebben aangepakt. Jouw input en vragen maken deze sessie waardevol, dus schuif aan en let’s talk!

Over XSARUS
XSARUS heeft ruim 25 jaar ervaring op het gebied van omnichannel e-commerce en succesvolle samenwerkingen met retailers als Eijerkamp, Travelbags, Norah, Van Tilburg, Sissy-Boy, Profuomo en Dille & Kamille.

Schrijf je in voor deze inspirerende sessie, we denken graag met je mee. Jouw digitale uitdaging, onze expertise.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets