Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Kostenefficiënt innoveren bij Wehkamp Retail Group

Wednesday 14:30 - 15:15
Keynote zaal
Frans Falize

Chief Operating Officer (Wehkamp Retail Group)

Linkedin More about this speaker
Wehkamp is een van de meest iconische e-commercemerken van Nederland. Al in 1995 verwerkte het bedrijf zijn eerste online bestelling, en sindsdien is Wehkamp uitgegroeid tot een pionier in fulfilment en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Met meer dan 73 jaar ervaring in bestel- en thuisbezorging is Wehkamp een toonaangevende speler die innovatie en klantgerichtheid moeiteloos combineert.

Hoe heeft het nieuwe retourbeleid – waarbij klanten een kleine bijdrage betalen per geretourneerd artikel – bijgedragen aan het verlagen van het retourpercentage? Wat komt er kijken bij de integratie van nieuwe merken in één gestroomlijnd fulfilmentproces? Waarom wordt inmiddels 40% van de pakketten van Wehkamp Retail Group afgeleverd bij een pickup point? En hoe kun je een klantcontactcenter efficiënter inrichten zonder de klantbeleving uit het oog te verliezen?

Wehkamp geeft inzicht in zijn strategische keuzes en operationele innovaties. En hoe ziet het de toekomst voor dit toonaangevende e-commercemerk? Operational excellence is de rode draad in de aanpak van Frans Falize, COO van Wehkamp Retail Group. In zijn sessie deelt hij het inspirerende verhaal achter Wehkamp: de overtuigingen van het bedrijf op het gebied van duurzaamheid en kostenreductie, en de praktische stappen die zijn gezet om processen te blijven verbeteren.

Wehkamp laat zien hoe innovatie en kostenbesparing hand in hand kunnen gaan, terwijl het bedrijf blijft inspelen op de veranderende behoeften van de klant.
Wehkamp is een van de meest iconische e-commercemerken van Nederland. Al in 1995 verwerkte het bedrijf zijn eerste online bestelling, en sindsdien is Wehkamp uitgegroeid tot een pionier in fulfilment en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Met meer dan 73 jaar ervaring in bestel- en thuisbezorging is Wehkamp een toonaangevende speler die innovatie en klantgerichtheid moeiteloos combineert.

Hoe heeft het nieuwe retourbeleid – waarbij klanten een kleine bijdrage betalen per geretourneerd artikel – bijgedragen aan het verlagen van het retourpercentage? Wat komt er kijken bij de integratie van nieuwe merken in één gestroomlijnd fulfilmentproces? Waarom wordt inmiddels 40% van de pakketten van Wehkamp Retail Group afgeleverd bij een pickup point? En hoe kun je een klantcontactcenter efficiënter inrichten zonder de klantbeleving uit het oog te verliezen?

Wehkamp geeft inzicht in zijn strategische keuzes en operationele innovaties. En hoe ziet het de toekomst voor dit toonaangevende e-commercemerk? Operational excellence is de rode draad in de aanpak van Frans Falize, COO van Wehkamp Retail Group. In zijn sessie deelt hij het inspirerende verhaal achter Wehkamp: de overtuigingen van het bedrijf op het gebied van duurzaamheid en kostenreductie, en de praktische stappen die zijn gezet om processen te blijven verbeteren.

Wehkamp laat zien hoe innovatie en kostenbesparing hand in hand kunnen gaan, terwijl het bedrijf blijft inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets