Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Klaar voor Agentic Commerce: Hoe wordt jouw product gekozen door AI?

Wednesday 15:15 - 16:00
Roundtable 1
Emiel Lutz

Country Manager (Ingrid)

Linkedin More about this speaker
Agentic shopping verandert de shopping journey fundamenteel. AI-agents zoals ChatGPT ontwikkelen zich razendsnel tot persoonlijke shopping assistants die producten vergelijken, keuzes maken en transacties starten namens de consument. Dit betekent een kantelpunt voor retailers: LLM’s bepalen straks hoe (en of) jouw merk wordt gevonden, welke aanbieders worden voorgesteld en op basis van welke criteria een aankoopbeslissing wordt genomen. Niet alleen prijs en product, maar juist leverbetrouwbaarheid, beschikbaarheid, retour gemak en consistentie worden doorslaggevend. Tijdens deze roundtable bespreken de cruciale hygiënefactoren om relevant te blijven in agentic commerce. Welke data moet gestructureerd en betrouwbaar zijn? Hoe voorkom je versnippering in je tech stack? En waar liggen concrete kansen om delivery- en returns te optimaliseren als strategisch voordeel, voor zowel (internationale) groei als efficiency. Een praktische, open discussie voor CMO’s, COO’s en e-commerce leaders die willen begrijpen wat er nú nodig is om straks gekozen te worden door AI.
Agentic shopping verandert de shopping journey fundamenteel. AI-agents zoals ChatGPT ontwikkelen zich razendsnel tot persoonlijke shopping assistants die producten vergelijken, keuzes maken en transacties starten namens de consument. Dit betekent een kantelpunt voor retailers: LLM’s bepalen straks hoe (en of) jouw merk wordt gevonden, welke aanbieders worden voorgesteld en op basis van welke criteria een aankoopbeslissing wordt genomen. Niet alleen prijs en product, maar juist leverbetrouwbaarheid, beschikbaarheid, retour gemak en consistentie worden doorslaggevend. Tijdens deze roundtable bespreken de cruciale hygiënefactoren om relevant te blijven in agentic commerce. Welke data moet gestructureerd en betrouwbaar zijn? Hoe voorkom je versnippering in je tech stack? En waar liggen concrete kansen om delivery- en returns te optimaliseren als strategisch voordeel, voor zowel (internationale) groei als efficiency. Een praktische, open discussie voor CMO’s, COO’s en e-commerce leaders die willen begrijpen wat er nú nodig is om straks gekozen te worden door AI.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets