Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hyper personalisatie: Hoe de verjaardag van een hond meer oplevert dan korting.

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 5
Michel Willems

Co-Founder & Commercial Director (H1 Webdevelopment)

Linkedin More about this speaker
In deze sessie laten Hellopets en H1 zien hoe het D2C-hondenvoermerk slimme technologie-integraties inzet om een écht gepersonaliseerde customer journey te creëren in Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Hellopets implementeerde een maatwerk ‘hondenaccount’ binnen de bestaande Shopware-customer accountomgeving. Met deze toevoeging kunnen klanten eenvoudig relevante gegevens over hun hond vastleggen, zoals naam, ras en geboortedatum.

De sessie zoomt in op de praktische toepassing van deze data. We laten zien hoe de huisdierinformatie via een data-API naadloos wordt gesynchroniseerd van Shopware naar Klaviyo. Daarmee gaat personalisatie verder dan standaard ecommerce-metrics en ontstaat ruimte voor zeer gerichte segmentatie en automatisering.

De kern van de presentatie bestaat uit concrete voorbeelden van gepersonaliseerde campagnes. Een belangrijk highlight is de succesvolle ‘hondenverjaardag’-automation, die wordt geactiveerd op basis van de geboortedatum van de hond en aantoonbaar bijdraagt aan loyaliteit en engagement.

Deze sessie is bedoeld voor merchants die hun ecommerce-personalisatie naar een hoger niveau willen tillen en het maximale uit hun Shopware- en Klaviyo-stack willen halen.
Robert-jan Teigeler

E-Commerce Manager (HelloPets)

More about this speaker
In deze sessie laten Hellopets en H1 zien hoe het D2C-hondenvoermerk slimme technologie-integraties inzet om een écht gepersonaliseerde customer journey te creëren in Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Hellopets implementeerde een maatwerk ‘hondenaccount’ binnen de bestaande Shopware-customer accountomgeving. Met deze toevoeging kunnen klanten eenvoudig relevante gegevens over hun hond vastleggen, zoals naam, ras en geboortedatum.

De sessie zoomt in op de praktische toepassing van deze data. We laten zien hoe de huisdierinformatie via een data-API naadloos wordt gesynchroniseerd van Shopware naar Klaviyo. Daarmee gaat personalisatie verder dan standaard ecommerce-metrics en ontstaat ruimte voor zeer gerichte segmentatie en automatisering.

De kern van de presentatie bestaat uit concrete voorbeelden van gepersonaliseerde campagnes. Een belangrijk highlight is de succesvolle ‘hondenverjaardag’-automation, die wordt geactiveerd op basis van de geboortedatum van de hond en aantoonbaar bijdraagt aan loyaliteit en engagement.

Deze sessie is bedoeld voor merchants die hun ecommerce-personalisatie naar een hoger niveau willen tillen en het maximale uit hun Shopware- en Klaviyo-stack willen halen.
In deze sessie laten Hellopets en H1 zien hoe het D2C-hondenvoermerk slimme technologie-integraties inzet om een écht gepersonaliseerde customer journey te creëren in Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Hellopets implementeerde een maatwerk ‘hondenaccount’ binnen de bestaande Shopware-customer accountomgeving. Met deze toevoeging kunnen klanten eenvoudig relevante gegevens over hun hond vastleggen, zoals naam, ras en geboortedatum.

De sessie zoomt in op de praktische toepassing van deze data. We laten zien hoe de huisdierinformatie via een data-API naadloos wordt gesynchroniseerd van Shopware naar Klaviyo. Daarmee gaat personalisatie verder dan standaard ecommerce-metrics en ontstaat ruimte voor zeer gerichte segmentatie en automatisering.

De kern van de presentatie bestaat uit concrete voorbeelden van gepersonaliseerde campagnes. Een belangrijk highlight is de succesvolle ‘hondenverjaardag’-automation, die wordt geactiveerd op basis van de geboortedatum van de hond en aantoonbaar bijdraagt aan loyaliteit en engagement.

Deze sessie is bedoeld voor merchants die hun ecommerce-personalisatie naar een hoger niveau willen tillen en het maximale uit hun Shopware- en Klaviyo-stack willen halen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets