Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Voomy een A-merk bouwt op marketplaces

Wednesday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 1
Mitchell Drion

CEO & Co-founder (Voomy)

More about this speaker

Marketplaces zoals Bol.com en Amazon zijn voor veel merken onmisbaar geworden. Toch blijven ze voor veel ondernemers vooral een verkoopkanaal, terwijl ze juist ook krachtig kunnen bijdragen aan merkopbouw.
In deze sessie laat Mitchell Drion zien hoe je marketplaces strategisch inzet om een A-merk te bouwen in plaats van een anonieme verkoper te worden. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van Voomy gaat hij in op onderwerpen als:
-Het verschil tussen verkopen op marketplaces en het bouwen van een merk via marketplaces
- Hoe je merkidentiteit, content en productpresentatie inzet binnen de beperkingen van een marketplace
- De rol van reviews, pricing en advertising in merkperceptie
- Veelgemaakte valkuilen én hoe je ze voorkomt Je gaat naar huis met concrete inzichten en handvatten om marketplaces niet alleen als omzetkanaal te zien, maar als structureel onderdeel van je merkstrategie.

Marketplaces zoals Bol.com en Amazon zijn voor veel merken onmisbaar geworden. Toch blijven ze voor veel ondernemers vooral een verkoopkanaal, terwijl ze juist ook krachtig kunnen bijdragen aan merkopbouw.
In deze sessie laat Mitchell Drion zien hoe je marketplaces strategisch inzet om een A-merk te bouwen in plaats van een anonieme verkoper te worden. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van Voomy gaat hij in op onderwerpen als:
-Het verschil tussen verkopen op marketplaces en het bouwen van een merk via marketplaces
- Hoe je merkidentiteit, content en productpresentatie inzet binnen de beperkingen van een marketplace
- De rol van reviews, pricing en advertising in merkperceptie
- Veelgemaakte valkuilen én hoe je ze voorkomt Je gaat naar huis met concrete inzichten en handvatten om marketplaces niet alleen als omzetkanaal te zien, maar als structureel onderdeel van je merkstrategie.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets