Hoe Tiny Library extra klantwaarde en omzet genereert op abonnementen
Tiemen Roest
Product manager (Tiny Library)
Het concept werkt simpel: de klant bestelt online, kiest voor een bepaalde huurperiode en na gebruik stuurt hij de producten weer naar ons terug.
En dan kun je als bedrijf je producten verhuren en rustig zitten wachten tot elke klant de maandelijkse factuur betaalt. Maar die klant binnenhalen heeft je al veel geld gekost. En je wilt groeien, dus wil je extra omzet genereren. En nog belangrijker: je wilt die klant de beste klantreis geven die hij of zij ooit heeft gehad. Een onvergetelijke klantreis dus. Dus is de vraag: hoe creëer je op een slimme manier extra klantwaarde? En daarmee extra omzet. Zowel vóór, tijdens of na een huurperiode. En welke tools kunnen je daarbij helpen?
Het concept werkt simpel: de klant bestelt online, kiest voor een bepaalde huurperiode en na gebruik stuurt hij de producten weer naar ons terug.
En dan kun je als bedrijf je producten verhuren en rustig zitten wachten tot elke klant de maandelijkse factuur betaalt. Maar die klant binnenhalen heeft je al veel geld gekost. En je wilt groeien, dus wil je extra omzet genereren. En nog belangrijker: je wilt die klant de beste klantreis geven die hij of zij ooit heeft gehad. Een onvergetelijke klantreis dus. Dus is de vraag: hoe creëer je op een slimme manier extra klantwaarde? En daarmee extra omzet. Zowel vóór, tijdens of na een huurperiode. En welke tools kunnen je daarbij helpen?
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top