Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Tiny Library extra klantwaarde en omzet genereert op abonnementen

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 2
Tiemen Roest

Product manager (Tiny Library)

Linkedin More about this speaker
Rental, lease, en andere product-as-a-service modellen zijn upcoming. Voor klanten een flexibele, betaalbare en (vaak) duurzame keuze. Daar spelen wij als Tiny Library ook op in door kinderwagens, co-sleepers en andere kinderspullen te verhuren.

Het concept werkt simpel: de klant bestelt online, kiest voor een bepaalde huurperiode en na gebruik stuurt hij de producten weer naar ons terug.
En dan kun je als bedrijf je producten verhuren en rustig zitten wachten tot elke klant de maandelijkse factuur betaalt. Maar die klant binnenhalen heeft je al veel geld gekost. En je wilt groeien, dus wil je extra omzet genereren. En nog belangrijker: je wilt die klant de beste klantreis geven die hij of zij ooit heeft gehad. Een onvergetelijke klantreis dus. Dus is de vraag: hoe creëer je op een slimme manier extra klantwaarde? En daarmee extra omzet. Zowel vóór, tijdens of na een huurperiode. En welke tools kunnen je daarbij helpen?
Rental, lease, en andere product-as-a-service modellen zijn upcoming. Voor klanten een flexibele, betaalbare en (vaak) duurzame keuze. Daar spelen wij als Tiny Library ook op in door kinderwagens, co-sleepers en andere kinderspullen te verhuren.

Het concept werkt simpel: de klant bestelt online, kiest voor een bepaalde huurperiode en na gebruik stuurt hij de producten weer naar ons terug.
En dan kun je als bedrijf je producten verhuren en rustig zitten wachten tot elke klant de maandelijkse factuur betaalt. Maar die klant binnenhalen heeft je al veel geld gekost. En je wilt groeien, dus wil je extra omzet genereren. En nog belangrijker: je wilt die klant de beste klantreis geven die hij of zij ooit heeft gehad. Een onvergetelijke klantreis dus. Dus is de vraag: hoe creëer je op een slimme manier extra klantwaarde? En daarmee extra omzet. Zowel vóór, tijdens of na een huurperiode. En welke tools kunnen je daarbij helpen?

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets