Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe tess v zorgt voor een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 1
Susan ter Wielen

Brand Coordinator (tess v)

More about this speaker
Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, weten we hoe belangrijk het is om relevant te blijven in een dynamische markt. Maar onze groei is niet toevallig—het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en de klantbenadering anno 2025. Elke dinsdag om 19:00 brengen we nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep. Dit doen we door constant in gesprek te blijven met onze community, de kracht van klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren, zoals exclusieve meet & greets voor VIP-klanten maar ook behind the scenes beelden. Offline gedrag wordt ingezet om de online ervaring te verrijken, en vice versa. Door een naadloze integratie van deze werelden maken we elke klantreis persoonlijk, uniek en waardevol. Personalisatie is meer dan een strategie; het is ons fundament. Van influencer-samenwerkingen tot het ontwikkelen van een loyaliteitsprogramma en van klantsegmentatie tot exclusieve events: alles bij Tess V is erop gericht om onze doelgroep te verrassen en te verbinden. Hoe wij personalisatie anno 2025 inzetten om op de best mogelijke manier onze klanten te bereiken? Daar vertellen we jullie graag meer over.
Madelon Kroeze

E-mailmarketeer (tess v)

More about this speaker
Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, weten we hoe belangrijk het is om relevant te blijven in een dynamische markt. Maar onze groei is niet toevallig—het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en de klantbenadering anno 2025. Elke dinsdag om 19:00 brengen we nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep. Dit doen we door constant in gesprek te blijven met onze community, de kracht van klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren, zoals exclusieve meet & greets voor VIP-klanten maar ook behind the scenes beelden. Offline gedrag wordt ingezet om de online ervaring te verrijken, en vice versa. Door een naadloze integratie van deze werelden maken we elke klantreis persoonlijk, uniek en waardevol. Personalisatie is meer dan een strategie; het is ons fundament. Van influencer-samenwerkingen tot het ontwikkelen van een loyaliteitsprogramma en van klantsegmentatie tot exclusieve events: alles bij Tess V is erop gericht om onze doelgroep te verrassen en te verbinden. Hoe wij personalisatie anno 2025 inzetten om op de best mogelijke manier onze klanten te bereiken? Daar vertellen we jullie graag meer over.
Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, weten we hoe belangrijk het is om relevant te blijven in een dynamische markt. Maar onze groei is niet toevallig—het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en de klantbenadering anno 2025. Elke dinsdag om 19:00 brengen we nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep. Dit doen we door constant in gesprek te blijven met onze community, de kracht van klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren, zoals exclusieve meet & greets voor VIP-klanten maar ook behind the scenes beelden. Offline gedrag wordt ingezet om de online ervaring te verrijken, en vice versa. Door een naadloze integratie van deze werelden maken we elke klantreis persoonlijk, uniek en waardevol. Personalisatie is meer dan een strategie; het is ons fundament. Van influencer-samenwerkingen tot het ontwikkelen van een loyaliteitsprogramma en van klantsegmentatie tot exclusieve events: alles bij Tess V is erop gericht om onze doelgroep te verrassen en te verbinden. Hoe wij personalisatie anno 2025 inzetten om op de best mogelijke manier onze klanten te bereiken? Daar vertellen we jullie graag meer over.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets