Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Hoe ontwikkel je van een 3PL B2B specialist naar een omnichannel partner?

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 5
Peter van der Spijk

Commercial Manager (Freightways Supply Chain Solutions)

Linkedin More about this speaker
Freightways Supply Chain Solutions was van oudsher een 3PL gespecialiseerd in B2B. De laatste jaren is dit ontwikkeld naar een mix van B2B en B2C; de omnichannel oplossing. Voor Freightways kwam dit met de nodige uitdagingen, maar biedt haar klanten nu grote voordelen en gemak. Een uitdaging was o.a. het vinden van de juiste partner(s) voor de B2C-verzendingen, ook naar non-EU bestemmingen. In deze presentatie legt de commercieel manager van Freightways uit hoe deze transitie verlopen is, wat die uitdagingen waren/zijn en hoe de keuze van de juiste partners van vitaal belang kan zijn om de voordelen te kunnen bieden aan haar klanten.
Rudi Theuerzeit

Senior Account Manager (Spring GDS Nederland)

Linkedin More about this speaker
Freightways Supply Chain Solutions was van oudsher een 3PL gespecialiseerd in B2B. De laatste jaren is dit ontwikkeld naar een mix van B2B en B2C; de omnichannel oplossing. Voor Freightways kwam dit met de nodige uitdagingen, maar biedt haar klanten nu grote voordelen en gemak. Een uitdaging was o.a. het vinden van de juiste partner(s) voor de B2C-verzendingen, ook naar non-EU bestemmingen. In deze presentatie legt de commercieel manager van Freightways uit hoe deze transitie verlopen is, wat die uitdagingen waren/zijn en hoe de keuze van de juiste partners van vitaal belang kan zijn om de voordelen te kunnen bieden aan haar klanten.
Freightways Supply Chain Solutions was van oudsher een 3PL gespecialiseerd in B2B. De laatste jaren is dit ontwikkeld naar een mix van B2B en B2C; de omnichannel oplossing. Voor Freightways kwam dit met de nodige uitdagingen, maar biedt haar klanten nu grote voordelen en gemak. Een uitdaging was o.a. het vinden van de juiste partner(s) voor de B2C-verzendingen, ook naar non-EU bestemmingen. In deze presentatie legt de commercieel manager van Freightways uit hoe deze transitie verlopen is, wat die uitdagingen waren/zijn en hoe de keuze van de juiste partners van vitaal belang kan zijn om de voordelen te kunnen bieden aan haar klanten.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets