Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Manchester City & Aston Martin reviews gebruiken voor een optimale klantreis

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 1
Thomas Groot

E-Commerce Manager (stichd (PUMA Group))

Linkedin More about this speaker
Hoe kun je de e-commerce reis optimaliseren voor voetbal- en F1-fans? Ontdek hoe Manchester City en Aston Martin omgaan met reviews, hoe zij bedrijfsprocessen optimaliseren en reviews gebruiken om de klantreis te optimaliseren en de concurrentie voor te blijven. Deze sessie wordt geleid door Thomas Groot (stichd, PUMA Group) en Ceagan Codrington, Countrymanager van Trustpilot. stichd is verantwoordelijk voor de E-Commerce kanalen van o.a. Manchester City en Aston Martin. Laat je inspireren door de innovatieve strategieën van deze wereldmerken en ontdek hoe jouw organisatie kan leren van hun aanpak. Mis het niet!
Ceagan Codrington

Senior Country Manager Benelux (Trustpilot)

Linkedin More about this speaker
Hoe kun je de e-commerce reis optimaliseren voor voetbal- en F1-fans? Ontdek hoe Manchester City en Aston Martin omgaan met reviews, hoe zij bedrijfsprocessen optimaliseren en reviews gebruiken om de klantreis te optimaliseren en de concurrentie voor te blijven. Deze sessie wordt geleid door Thomas Groot (stichd, PUMA Group) en Ceagan Codrington, Countrymanager van Trustpilot. stichd is verantwoordelijk voor de E-Commerce kanalen van o.a. Manchester City en Aston Martin. Laat je inspireren door de innovatieve strategieën van deze wereldmerken en ontdek hoe jouw organisatie kan leren van hun aanpak. Mis het niet!
Hoe kun je de e-commerce reis optimaliseren voor voetbal- en F1-fans? Ontdek hoe Manchester City en Aston Martin omgaan met reviews, hoe zij bedrijfsprocessen optimaliseren en reviews gebruiken om de klantreis te optimaliseren en de concurrentie voor te blijven. Deze sessie wordt geleid door Thomas Groot (stichd, PUMA Group) en Ceagan Codrington, Countrymanager van Trustpilot. stichd is verantwoordelijk voor de E-Commerce kanalen van o.a. Manchester City en Aston Martin. Laat je inspireren door de innovatieve strategieën van deze wereldmerken en ontdek hoe jouw organisatie kan leren van hun aanpak. Mis het niet!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets