Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe LedLoket conversie verhoogt met guided selling en wat AI-advies ons leert

Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 1
Ton van den Berg

Eigenaar (Qonfi)

More about this speaker

Bezoekers willen wรฉl kopen, maar weten vaak niet wat ze moeten kiezen. Veel keuze en complexe klantreizen leiden tot twijfel - en twijfelende bezoekers haken af. Dat heeft een direct negatief effect op de conversie, orderwaarde en klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat de investering in je bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Meer conversie en cross-sell bij Ledloket met guided selling
Ontdek hoe LedLoket conversie en omzet verhoogt met guided selling. Bezoekers worden stap voor stap begeleid in hun aankoopproces en krijgen productadvies op maat met slimme keuzehulpen.

Maar ๐˜„๐—ฎ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐˜€ รฉรฉn ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฑ๐˜‚๐—ฐ๐˜ ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ผ๐—ฒ๐—ด ๐—ถ๐˜€? De oplossing: begeleiden en de juiste combinatie van producten adviseren. Ledloket verhoogt cross-sell door bezoekers hun eigen productpakket samen te laten stellen met een configurator. De juiste producten en hoeveelheden worden automatisch geadviseerd en met รฉรฉn klik toegevoegd aan het winkelmandje.

Hoe werkt conversational AI bij productadvies?
Parallel delen we onze learnings over het integreren van AI binnen guided selling. Wat werkt al, wat nog niet, en waar moet je op letten? AI biedt veel kansen maar er zijn ook uitdagingen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met hallucinaties in de adviezen?

Wat je leert in deze sessie:

  1. Hoe je conversie en omzet verhoogt door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  2. Hoe je je cross-sell verhoogt door bezoekers te begeleiden bij complexe klantreizen.
  3. Hoe conversational AI kan ondersteunen bij productadvies en waar je op moet letten.
  4. Hoe je marketing automation en personalisatie verbetert met extra klantinzichten.
  5. Hoe je controleert of je assortiment aansluit bij de behoefte van je klanten (e.g. is er een product-market fit?)
  6. Hoe je retouren verlaagt en handmatig klantcontact vermindert.
Timo Wiefferink

Eigenaar (LedLoket)

Linkedin More about this speaker

Bezoekers willen wรฉl kopen, maar weten vaak niet wat ze moeten kiezen. Veel keuze en complexe klantreizen leiden tot twijfel - en twijfelende bezoekers haken af. Dat heeft een direct negatief effect op de conversie, orderwaarde en klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat de investering in je bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Meer conversie en cross-sell bij Ledloket met guided selling
Ontdek hoe LedLoket conversie en omzet verhoogt met guided selling. Bezoekers worden stap voor stap begeleid in hun aankoopproces en krijgen productadvies op maat met slimme keuzehulpen.

Maar ๐˜„๐—ฎ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐˜€ รฉรฉn ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฑ๐˜‚๐—ฐ๐˜ ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ผ๐—ฒ๐—ด ๐—ถ๐˜€? De oplossing: begeleiden en de juiste combinatie van producten adviseren. Ledloket verhoogt cross-sell door bezoekers hun eigen productpakket samen te laten stellen met een configurator. De juiste producten en hoeveelheden worden automatisch geadviseerd en met รฉรฉn klik toegevoegd aan het winkelmandje.

Hoe werkt conversational AI bij productadvies?
Parallel delen we onze learnings over het integreren van AI binnen guided selling. Wat werkt al, wat nog niet, en waar moet je op letten? AI biedt veel kansen maar er zijn ook uitdagingen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met hallucinaties in de adviezen?

Wat je leert in deze sessie:

  1. Hoe je conversie en omzet verhoogt door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  2. Hoe je je cross-sell verhoogt door bezoekers te begeleiden bij complexe klantreizen.
  3. Hoe conversational AI kan ondersteunen bij productadvies en waar je op moet letten.
  4. Hoe je marketing automation en personalisatie verbetert met extra klantinzichten.
  5. Hoe je controleert of je assortiment aansluit bij de behoefte van je klanten (e.g. is er een product-market fit?)
  6. Hoe je retouren verlaagt en handmatig klantcontact vermindert.

Bezoekers willen wรฉl kopen, maar weten vaak niet wat ze moeten kiezen. Veel keuze en complexe klantreizen leiden tot twijfel - en twijfelende bezoekers haken af. Dat heeft een direct negatief effect op de conversie, orderwaarde en klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat de investering in je bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Meer conversie en cross-sell bij Ledloket met guided selling
Ontdek hoe LedLoket conversie en omzet verhoogt met guided selling. Bezoekers worden stap voor stap begeleid in hun aankoopproces en krijgen productadvies op maat met slimme keuzehulpen.

Maar ๐˜„๐—ฎ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐˜€ รฉรฉn ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฑ๐˜‚๐—ฐ๐˜ ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ผ๐—ฒ๐—ด ๐—ถ๐˜€? De oplossing: begeleiden en de juiste combinatie van producten adviseren. Ledloket verhoogt cross-sell door bezoekers hun eigen productpakket samen te laten stellen met een configurator. De juiste producten en hoeveelheden worden automatisch geadviseerd en met รฉรฉn klik toegevoegd aan het winkelmandje.

Hoe werkt conversational AI bij productadvies?
Parallel delen we onze learnings over het integreren van AI binnen guided selling. Wat werkt al, wat nog niet, en waar moet je op letten? AI biedt veel kansen maar er zijn ook uitdagingen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met hallucinaties in de adviezen?

Wat je leert in deze sessie:

  1. Hoe je conversie en omzet verhoogt door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  2. Hoe je je cross-sell verhoogt door bezoekers te begeleiden bij complexe klantreizen.
  3. Hoe conversational AI kan ondersteunen bij productadvies en waar je op moet letten.
  4. Hoe je marketing automation en personalisatie verbetert met extra klantinzichten.
  5. Hoe je controleert of je assortiment aansluit bij de behoefte van je klanten (e.g. is er een product-market fit?)
  6. Hoe je retouren verlaagt en handmatig klantcontact vermindert.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets