Hoe je van fruit een merk maakt
Jiri Staats
Head of Marketing Benelux, Italy & Iberia (innocent drinks)
Van een zolderkamer in West-Londen naar 16 landen in Europa. innocent drinks heeft een flinke reis doorgemaakt met de ambitie om het makkelijker te maken om goed te leven met het lekkere en gezonde van groente en fruit. Een trotse B Corp die zich inzet om op de juiste manier zaken te doen.
Ons verhaal heeft de volgende ingrediënten:
- Wie is innocent? Waar staan we voor. En hoe brengen we dat naar buiten
- Hoe je succesvol kunt zijn en het juiste kunt doen voor onze planeet en elkaar
- Het zijn van een B Corp
We zijn dol op vragen. Dus kom langs en stel ze.
Van een zolderkamer in West-Londen naar 16 landen in Europa. innocent drinks heeft een flinke reis doorgemaakt met de ambitie om het makkelijker te maken om goed te leven met het lekkere en gezonde van groente en fruit. Een trotse B Corp die zich inzet om op de juiste manier zaken te doen.
Ons verhaal heeft de volgende ingrediënten:
- Wie is innocent? Waar staan we voor. En hoe brengen we dat naar buiten
- Hoe je succesvol kunt zijn en het juiste kunt doen voor onze planeet en elkaar
- Het zijn van een B Corp
We zijn dol op vragen. Dus kom langs en stel ze.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top