Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe houd je als merk regie in een wereld waar algoritmes de spotlight bepalen?

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Joris Hoogenboom

Head of Paid Media (Happy Horizon)

Linkedin More about this speaker
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.
Tim Schouten

Head of Customer Success (Billy Grace)

Linkedin More about this speaker
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets