Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Hoe Haarspullen Predictive AI inzet om churn te verminderen!

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 8
Christy-Anne Meijer

Teamlead marketing (Haarspullen)

Linkedin More about this speaker

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Miranda Blom

Customer Succes Manager (Spotler)

Linkedin More about this speaker

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets