Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Fatboy zich voorbereidt op de komst van AI-agents door te focussen op CRO en experimentation

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 1
Ruud van der Veer

Lead CRO & Data (Happy Horizon)

Linkedin More about this speaker

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Abby den Teuling

E-commerce Manager (Fatboy)

Linkedin More about this speaker

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets