Hoe Fatboy zich voorbereidt op de komst van AI-agents door te focussen op CRO en experimentation
Ruud van der Veer
Lead CRO & Data (Happy Horizon)
Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.
Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.
De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.
Abby den Teuling
E-commerce Manager (Fatboy)
Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.
Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.
De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.
Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.
Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.
De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top