Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling

Thursday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 9
Luc Heijl

Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))

Linkedin More about this speaker

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

Mark Veldkamp

Executive Director (Tweakwise)

Linkedin More about this speaker

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets