Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe de cookiewet crumblet: waar staan we nu en voor welke regels en handhaving moeten we ons voorbereiden?

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Allisha Hosli

Legal Counsel / CAICO (DDMA)

Linkedin More about this speaker
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Isa Nieuwstad

legal Council (DDMA)

More about this speaker
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets