Hoe de cookiewet crumblet: waar staan we nu en voor welke regels en handhaving moeten we ons voorbereiden?
Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Allisha Hosli
Legal Counsel / CAICO (DDMA)
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Isa Nieuwstad
legal Council (DDMA)
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top