Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe BUS Industrial Tools bouwt aan digitale groei met visie, lef en partnerschap.

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 5
Bart Werink

Digital Strategist (Friday Digital Agency)

Linkedin More about this speaker

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Jelmer Pepping

Ecommerce Manager (BUS Industrial Tools)

More about this speaker

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets