Hoe blijf je als merk onderscheidend in de wereld van E-commerce?
Daan de Jong
Lead E-commerce (VONROC)
Tijdens deze sessie duiken we in de dynamische wereld van e-commerce en de uitdagingen waarmee merken te maken hebben om zich te blijven onderscheiden. In een markt die steeds competitiever wordt, met spelers als Temu en Alibaba die wereldwijd hun invloed vergroten, is het essentieel om als merk wendbaar en innovatief te blijven.
Het merk VONROC staat centraal en is onderdeel van de PTH-organisatie. Wat maakt Vonroc uniek en hoe kunnen we dit onderscheidend vermogen versterken?
Onderwerpen die we willen aanstippen over hoe we onderscheidend zijn en blijven, betreffen; prijs, assortiment, service, content, kwaliteit maar ook de grote afzetkanalen (hoe je binnen deze kanalen succesvol kan zijn met je merk). Daarnaast bespreken we de impact van AI op e-commerce en hoe technologie de spelregels verandert.
Om succesvol te blijven, moeten we niet alleen kijken naar waar we nu staan, maar vooral naar de toekomst. Welke focus moeten we kiezen en welke strategische keuzes maken het verschil? We sluiten af met drie belangrijke learnings die helpen om relevant en competitief te blijven in deze snel evoluerende markt.
Tijdens deze sessie duiken we in de dynamische wereld van e-commerce en de uitdagingen waarmee merken te maken hebben om zich te blijven onderscheiden. In een markt die steeds competitiever wordt, met spelers als Temu en Alibaba die wereldwijd hun invloed vergroten, is het essentieel om als merk wendbaar en innovatief te blijven.
Het merk VONROC staat centraal en is onderdeel van de PTH-organisatie. Wat maakt Vonroc uniek en hoe kunnen we dit onderscheidend vermogen versterken?
Onderwerpen die we willen aanstippen over hoe we onderscheidend zijn en blijven, betreffen; prijs, assortiment, service, content, kwaliteit maar ook de grote afzetkanalen (hoe je binnen deze kanalen succesvol kan zijn met je merk). Daarnaast bespreken we de impact van AI op e-commerce en hoe technologie de spelregels verandert.
Om succesvol te blijven, moeten we niet alleen kijken naar waar we nu staan, maar vooral naar de toekomst. Welke focus moeten we kiezen en welke strategische keuzes maken het verschil? We sluiten af met drie belangrijke learnings die helpen om relevant en competitief te blijven in deze snel evoluerende markt.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top