Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Hoe blijf je als merk onderscheidend in de wereld van E-commerce?

Thursday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 1

Tijdens deze sessie duiken we in de dynamische wereld van e-commerce en de uitdagingen waarmee merken te maken hebben om zich te blijven onderscheiden. In een markt die steeds competitiever wordt, met spelers als Temu en Alibaba die wereldwijd hun invloed vergroten, is het essentieel om als merk wendbaar en innovatief te blijven.

Het merk VONROC staat centraal en is onderdeel van de PTH-organisatie. Wat maakt Vonroc uniek en hoe kunnen we dit onderscheidend vermogen versterken?
Onderwerpen die we willen aanstippen over hoe we onderscheidend zijn en blijven, betreffen; prijs, assortiment, service, content, kwaliteit maar ook de grote afzetkanalen (hoe je binnen deze kanalen succesvol kan zijn met je merk). Daarnaast bespreken we de impact van AI op e-commerce en hoe technologie de spelregels verandert.

Om succesvol te blijven, moeten we niet alleen kijken naar waar we nu staan, maar vooral naar de toekomst. Welke focus moeten we kiezen en welke strategische keuzes maken het verschil? We sluiten af met drie belangrijke learnings die helpen om relevant en competitief te blijven in deze snel evoluerende markt.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets