Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Betersport twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling

Wednesday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 2
Ton van den Berg

Mede-eigenaar (Qonfi)

Linkedin More about this speaker

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.
Joep Van de Ven

Commercieel Directeur (Betersport)

Linkedin More about this speaker

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets