Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 5
Mark Nieuwenhuijs

E-commerce Manager (Blond Amsterdam)

Linkedin More about this speaker
Mede door de opkomst van AI transformeert de wereld van e-commerce in hoog tempo. Shoppergedrag verandert, de verwachtingen van bezoekers stijgen, en merken moeten voortdurend vernieuwen om relevant te blijven. Voor lifestylemerk Blond Amsterdam heeft dit geleid tot nieuwe kansen én uitdagingen. Mark Nieuwenhuijs, e-commerce manager bij Blond Amsterdam, vertelt hoe zijn team dagelijks inspeelt op deze veranderingen door de webshop niet alleen efficiënter te maken, maar ook relevanter voor de bezoeker. Denk aan het verbeteren van de klantreis via personalisatie, slimme zoekfunctionaliteiten en gerichte productaanbevelingen. Deze aanpassingen hebben niet alleen de conversie verhoogd, maar ook de merkbeleving versterkt. Mark Veldkamp, Executive Director bij Tweakwise, laat zien hoe AI technologie specifiek voor Blond Amsterdam is ingezet om deze resultaten te behalen. Hij legt uit hoe Tweakwise heeft geholpen bij het optimaliseren van de search en discovery bij Blond Amsterdam, zodat zelfs een klein team grote impact kan maken. Samen bieden Mark en Mark waardevolle inzichten in AI technologie e-commerce naar een hoger niveau tillen, zonder de unieke identiteit en kracht van een merk uit het oog te verliezen.
Mark Veldkamp

Executive Director (Tweakwise)

Linkedin More about this speaker
Mede door de opkomst van AI transformeert de wereld van e-commerce in hoog tempo. Shoppergedrag verandert, de verwachtingen van bezoekers stijgen, en merken moeten voortdurend vernieuwen om relevant te blijven. Voor lifestylemerk Blond Amsterdam heeft dit geleid tot nieuwe kansen én uitdagingen. Mark Nieuwenhuijs, e-commerce manager bij Blond Amsterdam, vertelt hoe zijn team dagelijks inspeelt op deze veranderingen door de webshop niet alleen efficiënter te maken, maar ook relevanter voor de bezoeker. Denk aan het verbeteren van de klantreis via personalisatie, slimme zoekfunctionaliteiten en gerichte productaanbevelingen. Deze aanpassingen hebben niet alleen de conversie verhoogd, maar ook de merkbeleving versterkt. Mark Veldkamp, Executive Director bij Tweakwise, laat zien hoe AI technologie specifiek voor Blond Amsterdam is ingezet om deze resultaten te behalen. Hij legt uit hoe Tweakwise heeft geholpen bij het optimaliseren van de search en discovery bij Blond Amsterdam, zodat zelfs een klein team grote impact kan maken. Samen bieden Mark en Mark waardevolle inzichten in AI technologie e-commerce naar een hoger niveau tillen, zonder de unieke identiteit en kracht van een merk uit het oog te verliezen.
Mede door de opkomst van AI transformeert de wereld van e-commerce in hoog tempo. Shoppergedrag verandert, de verwachtingen van bezoekers stijgen, en merken moeten voortdurend vernieuwen om relevant te blijven. Voor lifestylemerk Blond Amsterdam heeft dit geleid tot nieuwe kansen én uitdagingen. Mark Nieuwenhuijs, e-commerce manager bij Blond Amsterdam, vertelt hoe zijn team dagelijks inspeelt op deze veranderingen door de webshop niet alleen efficiënter te maken, maar ook relevanter voor de bezoeker. Denk aan het verbeteren van de klantreis via personalisatie, slimme zoekfunctionaliteiten en gerichte productaanbevelingen. Deze aanpassingen hebben niet alleen de conversie verhoogd, maar ook de merkbeleving versterkt. Mark Veldkamp, Executive Director bij Tweakwise, laat zien hoe AI technologie specifiek voor Blond Amsterdam is ingezet om deze resultaten te behalen. Hij legt uit hoe Tweakwise heeft geholpen bij het optimaliseren van de search en discovery bij Blond Amsterdam, zodat zelfs een klein team grote impact kan maken. Samen bieden Mark en Mark waardevolle inzichten in AI technologie e-commerce naar een hoger niveau tillen, zonder de unieke identiteit en kracht van een merk uit het oog te verliezen.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets